reklama

Miluj svojho Poisťováka

Keď som zdvihol skackajúci vibrujúci blikajúci a pískajúci mobilný telefón, ktorý sa mi cez pol miestnosti snažil dať najavo, že Nigel volá, tak som si povzdychol, že ako dobre bolo keď telefóny len zvonili. Z druhej strany sa ozval rozradostený hlas poisťovacieho a finančného poradcu. Za ten optimizmus, ktorí títo ľudia majú vždy v hlase keď vám telefonujú, by som Nigelovi nechal zjesť mnou uvarené cestoviny s mojou bolonskou omáčkou. - Halo, Ivan, tak to pre vás mám a našiel som pre vás ideálne riešenie životného poistenia a dôchodkového sporenia. - Skvelé, našli ste spôsob ako nezomriem a nezostarnem ? - Eeee, nie. Prečo ? Lebo to by bolo ideálne riešenie môjho dôchodku a životnej poistky, pomyslel som si, a následne sme si dohodli stretnutie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

 Nigel má zmysel pre humor asi ako Robert Fico na tlačovkách. Mám podozrenie, že to má niečo spoločné s nedávnym rozvodom s jeho ruskou ex-manželkou. Údajne mala veľa bratrancov.

Poisťováci, ktorí predávajú životné poistky, mi nejdú do hlavy. Rád by som vedel, koho napadlo že je dobrý nápad, keď sa zákaznikovi pripomenie, že zomrie a že bude raz starý a že možno zomrie skorej ako bude starý, a preto by mal v 30ke vedieť, kto bude poberať jeho dôchodok, a následne na to mu ponúknuť svoj produkt.. To nikdy nepočuli o pozitívnom marketingu ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Celý život mi niekto pripomína, že zomriem alebo zostarnem. Kňaz pri kázni, otec famóznou vetou - nebuď zvedavý lebo budeš skoro starý, a poisťovací agent. Ešte aj pohrebáci maju viacej chochmesu ako poisťováci a začnú o vašej smrti hovoriť až keď vám to už je defacto jedno, šumafuk a dokonca aj ukradnuté.

Keď som mal poistku proti krádeži bicykla, nikto mi ho neukradol, úrazová poistka pre zmenu spôsobila, že 5 rokov som sa neporezal ani pri krájaní cibule, čo je na ITčkára skvelý výkon a havarijná poistka už 6 rokov zabezpečuje bezhavarijný chod môjho auta. A tak som na 15 rokov od Nigela kúpil životnú poistku a teším sa, že najlbližších 15 rokov nezomriem. Poisťovňa a moja drahá sa z toho určite tešia. To len ja som nejaký nemastný neslaný posledné obdobie. Asi za to môže počasie alebo nostalgia po domovine.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odkedy som začal žiť v Anglicku neustále som rozmýšlal, aké by asi bolo slnečné leto na tomto zelenom ostrove. 30 stupňov, slnečno, krásne, kolieskové korčule, kofola na hrádzi, obnažené dievčatá v kraťasoch a piercingom v pupku. Toto leto sa mi to konečne splnilo. 3 týždne bolo v Anglicku 30 stupňov, krásne slnečno a Angličanky začali chodiť odhalené. Človek by si občas mal dávať pozor, čo si želá, lebo sa mu to môže splniť a tak Ivan vygooglil na internete návod a začal po nociach tancovať tanec dažďa a zaklínať duchov hôr. Nakoniec to pomohlo a opäť tu máme anglické leto - 18 stupňov a dážď a zahalené Angličanky. Istým zvráteným spôsobom som vďačný za ten dážď.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A z dôvodu prebytku tekutín padajúcich z oblohy a čerstvo poistený proti smrti, odlietam na Slovensko, hladať slnečnú oázu pokoja a krásnych dievčat. Snažím sa ignorovať spravodajstvo, keďže civilné lietadla padajú častejšie ako vrtuľníky v Afganistane a ako mne chodí výplata.

Ak sa mi podarí šťastne doletieť, buďte na mňa dobrí. Lebo keď nebudete tak o tom napíšem.

PS A chcel by som zaželať pánovi premiérovi skoré uzdravenie. Neviem prečo, ale začínajú mi chýbať jeho tlačovky. Možno by si mal nechať poistiť krk, u mňa to funguje.

Ivan Rolko

Ivan Rolko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Starnúce lietadlo, ktoré lietanie zo skúšok na svojej alma mater zamenil za lietanie medzi Anglickom, Nemeckom a Slovenskom a za lietanie s RC vrtuľníkom v parku vo voľnom čase.V nevoľnom čase - informatik na voľnej nohe Zoznam autorových rubrík:  Spartakiádne cvičeniaIskričkovské sľubyZo života Timurovej družinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu