reklama

Keď šetrí autoservis v Anglicku

Ani pohodlný let a skvelá strava v lietadle British Airways nezmiernila moju ufrfľanú náladu počas cesty z krízou zmietaného Slovenska. Jedlo podávané na palube lietadiel tejto anglickej spoločnosti tvrdo konkuruje chutnosti tradíčne veľmi chutnej anglickej stravy a je vysvetlením prečo skoro nikde okrem Ostrovnej ríše nenájdete tradičnú anglickú reštauráciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (111)

Počas mojej krátkej dovolenky na Slovensku síce záhadne nespadlo žiadne lietadlo, ale pre zmenu spadol stan na Pohode a následné internetové diskusie len dokázali, že počítače a internet sú také jednoduché, že ich dokáže používať každý blb. Smutné je, že veľa z nich ich aj používa.

Moja ufrfľaná nálada sa prehĺbila po sadnutí do auta. Dve oranžovo svietiace kontrolky na mňa žmurkali z palubnej dosky. Zaujal som IT-čkársky prístup k riešeniu problému. Zapol a vypol som auto - nepomohlo. Vystúpil z auta, zamkol, odomkol, nastúpil a zapol auto - nepomohlo. Po 4 zapnutiach a vypnutiach auta som to vzdal a v duchu nadávajúc, že prečo tie autá nemôžu byť ako počítače, som zavolal do servisu a objednal svoje auto na diagnostiku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O pár dní sediac v servise oproti usmievavému chlapíkovi s okrúhlou tvárou, som už neviem po koľký raz rozmýšlal aké detstvo musel mať s chlapec s menom Robert Gay. Deti vedia byť kruté a ja mám toľko chochmesu, že túto nezodpovedanú otázku si zoberiem so sebou do hrobu.

Robert sa na mňa usmial s úsmevom poisťovacieho agenta a oznámil mi už po piaty raz, že auto ide na diagnostiku a ozvú sa po nej. A či mi má zavolať taxík. V hlave cinkla registračná pokladnica a vystavila mi účet za taxík do práce vzdialenej 10 míľ minimálne na 30 libier. Pozriem na Gaya pohľadom srnky s čerstvo rozpáranou slezinou, a vyjachtám otázku, že čo sa stalo s odvozom a dovozom zákazníkov, ktorý som si vždy pochvaľoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- "Kríza." Táto jednoslovná odpoveď ma vôbec neprekvapila len ma napadlo, či sa túto intergalakticky univerzálnu výhovorku Robert Gay naučil od nášho Robertka, alebo Robert Fico chodí servisovať auto do Anglicka a naučil sa to od Gaya.

Potom sa na mňa usmial - "Už nerobíme odvoz zákazníkom, lebo firma šetrí, ale ak počkáš 5 minút, tak len odovzdám tvoje auto a odveziem ťa ja na svojom aute do práce."

Veverička v Iceage tak nevygúlila oči ako ja na Roberta. Vysvetlenie nedalo na seba dlho čakať a kráčajúc k autu sa Gay rozrečnil - "Vieš, ty si vezmeš taxík ale nabudúce pôjdeš do neautorizovaného servisu blízko roboty a spravia to ďalší a my stratíme zákazníkov a ja prídem o prácu, len preto, že niekto chce ušetriť pár libier za benzín za tvoje odvozenie. Majiteľ je blbec ale ja mám doma deti, čo musím živiť, tak toto odvezenie beriem ako investíciu do mojej pracovnej pozície."

Ivan Rolko

Ivan Rolko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Starnúce lietadlo, ktoré lietanie zo skúšok na svojej alma mater zamenil za lietanie medzi Anglickom, Nemeckom a Slovenskom a za lietanie s RC vrtuľníkom v parku vo voľnom čase.V nevoľnom čase - informatik na voľnej nohe Zoznam autorových rubrík:  Spartakiádne cvičeniaIskričkovské sľubyZo života Timurovej družinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu