reklama

Návrat strateného rodáka

Moje príchody na Slovensko sa stávajú z roka na rok rovnako sporadické ako prehľadné tendre súčasnej vlády. Neviem či vláda robí čisté tendre len keď som na Slovensku alebo je to naopak. A tak keď moja mami sa začala v telefóne častejšie pýtať kedy prídem ako či jem poriadne, tak mi bolo jasné, že nastal čas naložiť svoj slovenský zadok a anglické čaje  do lietadla a priletieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Turbulencia pri lete z ostrovného kráľovsta ma vždy donúti si pripomenúť, že ročne viacej ľudí zahynie na kopnutie oslíkom ako pri leteckých katastrofách a letuška vždy na mňa pozerá ako báger na tvrdú zem keď som jediný pasažier, ktorý sa v turbulencii usmieva. A tak na druhý pokus sa mi úspešne podarilo vyhnúť sopečnému popolu a odborárom British Airways a a nechať so sebou tresnúť o pristávaciu plochu na Schwechate.

Keď som si naivne myslel, že nič horšie pre môj žalúdok ako sendvič v lietadle BA sa mi v ten piatok stať nemôže, tak pohľad na na bielo zateplený bratislavský hrad ma vyviedol z môjho omylu. Nech to je návrat k hocičomu z pred roku 1811, mne to príde ako reklama na zateplovacie práce od Váhostavu. A doteraz som nenabral odvahu sa ísť pozreť bližšie a zistiť koľko komorové okná tam p. Široký dal namontovať a či aj so žalúziami a parapetnými doskami. Holt som sraľo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už len čakám kedy niekto takto vkusne zateplí Dóm Sv Martina a Michalskú Bránu a ja budem môcť svojmu kamarátovi napísať smsku - Ja som ti to vravel. Nikdy si nenechám ujsť príležitosť mať pravdu.

Okrem našich kultúrnych pamiatok sa politicky zafarbili aj reklamné plochy po celom Slovensku. Smutne stojac pred plagátom KSS s nápisom - Sme tu aj po 20 rokoch. Ste spokojní s vývojom po 1989 - ma napadlo, že vážne nie som spokojný s vývojom, keď sú tu aj po 20 rokoch. Ale ja som vlastne z roka na rok ufrflanejší a ufrflanejší ako moja mačka podotkla... frfľem na všetko. Na to, že dopravák pri priestupku sa ma opýta, tak ako to vyriešime, nie som spokojný, že kamarát dáva v pôrodnici všimné, a polonemý čašník sa tvári urazene, keď za jeho služby mu nedám dýško.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z billboardov po celej našej dedine na mňa čučali reklamy na Adobe Photoshop Studio, a o 20 rokov omladnutí politici s takým tým drblým úsmevom - "budeme kamoši?". Rada pre reklamu by mala zakročiť, reklama na Persil vyzerá oproti sľubom politikov aspoň trochu uveriteľne. Defacto politická kampaň je jediná povolená klamlivá reklama. A síce jefajn, že niekto bojuje za dekriminalizáciu niečoho. Konečne by niekto mohol aj poriadne zabojovať za kriminalizáciu korupcie a klamstva. A nie len na papieri.

O pár dní neskôr, sediac doma s hlasovacími lístkami pre korešpondenčnú voľbu, mi trvalo veľmi dlho rozhodnúť sa. Čo si pamätám, každé voľby sa slovenským voličom podaril veľký vedecký prielom, a objavili nový, dovtedy nepoznaný druh hajzlíkov. Demokracia na Slovensku nám zabezpečuje, že nám nikdy nebude vládnuté lepšie ako si zaslúžime. Ale vážne sme si zaslúžili tie posledné 4 roky?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A držím palce mojim krajanom aby tieto voľby nezvolili #$!@#!@%$#Y^%# ale zvolili niečo za čo sa 4 roky nebudem musieť hanbiť.

Ivan Rolko

Ivan Rolko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Starnúce lietadlo, ktoré lietanie zo skúšok na svojej alma mater zamenil za lietanie medzi Anglickom, Nemeckom a Slovenskom a za lietanie s RC vrtuľníkom v parku vo voľnom čase.V nevoľnom čase - informatik na voľnej nohe Zoznam autorových rubrík:  Spartakiádne cvičeniaIskričkovské sľubyZo života Timurovej družinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu