reklama

Bol som voliť

Ani to, že žijem v zahraničí mi nezabránilo prísť na prvé kolo prezidentských volieb. Moja mami pri tom ako mi kládla na stôl sobotný obed ma ustarostene pohladkala po vlasoch so slovami - "Načo si míňal toľké peniaze na letenku, keď aj tak bude druhé kolo". Usmial som sa tiež na ňu - "A čo ak by Gašparovič vyhral a druhé kolo by nebolo mami a môj hlas by prepadol ?".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (66)

"Tak to by bolo Slovensko v dobrej r*ti, vyjadril spoza novín svoj politický názor otec. Rodinná idylka pri sobotnom obede.

V to ráno som sadol vo Londyne do lietadla Austrian Airlines, usmial sa na letušku a miesto ovečiek spočítal gombíky na jej na uniforme a zaspal. O 2 hodiny ma zobudila tá istá letuška, s tým istým umelým úsmevom na tej istej tvári ako pri odlete a s tým istým počtom gombíkov a poslala ma von z lietadla na pasovú kontrolu. Tam ma čakala tá istá Rakúšanka čo minule, s tým istým prirodzene nevrlým výrazom na tvári ako naposledy a tak isto bez pozdravu ako vždy predtým mi vrátila pas. Mám podozrenie, že jediné Rakúšanky, ktoré sa usmievajú sú letušky a aj u nich to skôr vyzerá ako plastická operácia nie ako úsmev.

O 2 hodiny som s úsmevom vošiel do volebnej miestnosti. Milá pani s úsmevom na perách sa ma hneď ujala a aj s kolegyňou ma hneď pochválili, že aj mladá generácia ako ja prišla voliť. Neviem čo tým chceli povedať, keďže mám 3 krížiky ale polichotilo mi to. A tak som ich pochválil, že sú ešte milšie ako letušky dnes ráno v lietadle. 
"A to ste dnes leteli aby ste mohli zvoliť prezidenta ?"- veľmi potešené, že som ako zahraničný Slovák prišiel voliť, by ma v tej chvíli aj za zaťa možno chceli.
"No ja som si prišiel zvoliť prezidentku", v dobrej nálade som povedal jeden z mojich vtipov na ktorých sa ani moja mačka nesmeje. V tej chvíli skončila akákoľvek sranda, z letušiek sa stali rakúske colníčky a dostal som do ruky obálku a lístok a na ich dcéry som mohol zabudnúť.

Odvolil som si a potešil rodinu a zjedol im všetky zásoby a vrátil sa s mojou polovičkou do Anglicka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O pár dní som sa dozvedel, že ja ako bohatý Bratislavčan a ona ako Maďarka chceme Slovensku nanútiť nejakú prezidentku. Obaja čerství vyvrheli, sme krútili hlavami. My nikomu nechceme nič nanútiť. My len chceme aby sa ľudia na nás usmievali, aj keď s nimi nesúhlasíme a volíme niekoho iného, či sme v DSS či nie, alebo sme Bratislavčan ci Maďarka.


Môj otec mal asi pravdu. Keď toto rozdeľovanie občanov politikmi bude pokračovať ďalej, tak je Slovensko v dobrej r*ti.

Ivan Rolko

Ivan Rolko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Starnúce lietadlo, ktoré lietanie zo skúšok na svojej alma mater zamenil za lietanie medzi Anglickom, Nemeckom a Slovenskom a za lietanie s RC vrtuľníkom v parku vo voľnom čase.V nevoľnom čase - informatik na voľnej nohe Zoznam autorových rubrík:  Spartakiádne cvičeniaIskričkovské sľubyZo života Timurovej družinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu