reklama

Právo nevoľby

Keď sa moja maličkosť presunula do Anglicka, začalo sa mi tu páčiť veľa vecí. Anglická strava a počasie a mlátiace sa baby  to síce neboli alebo niečo by sa našlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Minulý piatok sa moji milí Angličania rozhodli trochu zmeniť monarchiu. Podľa jedného zákona z roku 1701 následníci trónu strácajú nárok na trón ak si vezmú katolíka alebo konvertitu.

Ah samozrejme, keďže rovnosť pohlaví bola v 18. Storočí tak nekompromisne presadzovaná ako občianske práva černochov, sa toto týka len ženských následníčok trónu a muži si môžu zobrat koho len chcú. A to veru nie je správne podľa Mr Browna. Ani podľa mňa

Mr Brown sa rozhodol po 3 storočiach zrovnoprávniť pohlavia. Podľa mňa vôbec nie je náhoda, že sa to deje tesne po prvom kole prezidentských volieb na Slovensku, po tom čo naši katolícki aktivisti, hodnostári a politici navyvádzali kvôli tomu, že niekto si dovolil povedať že je pro-choice. Aspoň ten niekto povedal svoj názor. Ak Brown sledoval voľby na Slovensku, tak mu ostáva jediná logická voľba na reformu monarchie - zrušiť výnimku pre mužských následníkov trónu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže moji konzervatívni katolícki pro-life spoluobčania z iného sveta, ja v sobotu zdvihnem svoj luteránsky zadok, naložím ho do lietadla a prídem svoj hlas odovzdať aj za vás.

A len mie je divné, že ten, kto roky bojoval za to aby ja som mal právo voliť sa na to vykašle. Ale ak sa on necíti sprosto, tak ja fakt neviem.

Inak a čo tak vyjadriť svoju podporu Ferovi a jeho názorom tak, že v sobotu pôjdete za plentu a dopíšete na hlasovací lístok jeho meno, dáte do obálky a hodite do urny ?

Ivan Rolko

Ivan Rolko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Starnúce lietadlo, ktoré lietanie zo skúšok na svojej alma mater zamenil za lietanie medzi Anglickom, Nemeckom a Slovenskom a za lietanie s RC vrtuľníkom v parku vo voľnom čase.V nevoľnom čase - informatik na voľnej nohe Zoznam autorových rubrík:  Spartakiádne cvičeniaIskričkovské sľubyZo života Timurovej družinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu