reklama

Mne to SaS akosi do kotrbule nelezie

Sedím doma večer, čítam všetky najdoležitejšie veci ktoré som stihol zameškať tým, že som tvoril hrubý domáci produkt tejto zhnitej monarchie a vrtím hlavou nad laptopom.Moja mačka sediac na gauči vedla mňa vrtí vytrvalo so mnou, pokiaľ sa nerozhodne, že denné spravodajsto zo srdca Európy tesne pred infaktom myokardu je nudnejšie ako biela stena a jej vlastný tieň na nej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (75)

Moja mačka má vždy pravdu a správne postavené priority.

Ja osobne som veľmi rád, že tu opäť máme ďalšiu alternatívnu pravicovú stranu. Síce sa mi zdá, že tých alternatív je priveľa ale budiž. Lenže na Slovensku sa letopočet začína počítať podľa Fica - pred Ficovým populizmom a po Ficovom populizme. Od holých zadkov na plagátoch si všetci politici naprieč politickým spektrom myslia, že bezbrehým populizmom, zjednodušenými vysvetleniami a klišé údernými ako kladivko a kosáčik dokopy získajú minimálne ústavnú väčšinu a sex s jeho asistentkou. Pre mňa by síce Kupcová v mojej posteli bola skôr hrozbou ako lákadlom ale ... lidé jsou ruzní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po pár týždňoch fungovania novej politickej strany plnej odborníkov, 2 mojich návštevách Slovenska a pozorovaní billboardov pri cestách a čítaní článkov na internete, ma zrazu prepadol dojem, že mám deja vu. Opäť bolo Slovensko olepené plagátmi pripomínajúcimi holé zadky. Rozdiel je len vo farbe, keď červeno modrú vystriedala zelená a je tam viacej písmenok a menej obrázkov a tento môj dojem neprebije ani ohromujúci 4.7% úspech vo voľbách. Ah a samozrejme, zmenilo sa logo. Logo je dôležité a podstatné.

Mali sme tu toľko strán čo boli iné a ponúkali inú, strednú, tretiu, ružovú, a možno aj perníkovú cestu - SOP, HZD, ANO, SF, SMER - a všetky tieto strany olepili Slovensko svojou verziou holých zadkov, svojim spôsobom skritizovali koho sa dalo a svojim spôsobom odprezentovali svoju inakosť. Barambaram buc.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj nová strana plná odborníkov, je iná ako všetky ostatné. Po prvé je plná odborníkov. Rovnako ako všetky ostatné. Aspoň to tak o sebe vravia. Ale schválne... Keby ste boli šéfom politickej strany, povedali by ste o svojej strane, že je plná ľudí, ktorí tomu nerozumejú ale chcú vám vládnuť ? Ja viem, že to tak vyzerá na Slovensku, ale predsalen to nemožete povedať.

Škoda len, že táto iná strana, za 3 mesiace stihla použiť asi všetky populistické klišé, ktoré sa na Slovensku dajú použiť. Jasné, ešte to nakupovanie v supermarketoch chýba aleto by si fakt mohli odpustiť. Mám dojem, že SaS je rovnako INÁ ako každá iná strana pred ňou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čítanie o tom ako pán skoro-poslanec Oravec po roku odstúpi, ak nebude aktívny, mi pripomenulo 3 minúty trepnuté iným populistom a prečítanie rozhovoru s aktívnym skoro-europoslancom zas české porekadlo o iniciatívnom blbcovi. Pri takých zjednodušených populistických pohľadoch na vec ako napr. Nezodpovednosť je základná charakteristika ľavičiara, a reči o potratoch, som si krútiac hlavou pomyslel, že by som ho aj volil, keby sľúbil, že v Európskom Parlamente bude čo najmenej aktívny a bude rozprávať minimálne. Aspoň by sme mali o jedného populistu na Slovensku menej na najbližších 5 rokov. Nostalgicky som si povzdychol, že je ohromná škoda, že Fico nekandidoval do EP. Mohli sme mať 5 rokov pokoj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak zatváram laptop a idem si sadnúť k mojej mačke a pozorovať svoj tieň na stene, a čakať kedy príde na Slovensko strana, ktorá bude naozaj iná, lebo z krútenia hlavou ma už bolí krk. Moja mačka má vždy pravdu.

Ivan Rolko

Ivan Rolko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Starnúce lietadlo, ktoré lietanie zo skúšok na svojej alma mater zamenil za lietanie medzi Anglickom, Nemeckom a Slovenskom a za lietanie s RC vrtuľníkom v parku vo voľnom čase.V nevoľnom čase - informatik na voľnej nohe Zoznam autorových rubrík:  Spartakiádne cvičeniaIskričkovské sľubyZo života Timurovej družinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu