reklama

A bude ako poviem

Keď som nedávno písal, že by som odporúčal zrušiť ministerstvá v rámci predchádzania tunelom, o týždeň to Slota navrhol. Týždeň predtým som Číňanom po úspechu šrotovného u nás odporučil zaviesť toto kladivo na krízu aj u nich. Prevčerom ma vypočuli. Začínam byť paranoidný a buď ma číta Čínske politbyro a Slota a robia čo im poradím, alebo mám veštecké schopnosti. Neviem čo z toho ma viacej znepokojuje. Ale predsalen mi nedá nevysloviť moje zbožné želanie: Podľa mňa by sa mal Slota zrieknuť všetkého majetku, ktorý vlastní a užíva v prospech charity a vstúpiť do rádu Pavlínov v Budapesti a dožiť svoj život v pokáni a striedmosti. Sv Štefan na koni, pomáhaj mu v tom. Ak má niekto lepší nápad, čo mám politikom poradiť, tak sem s ním

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Ivan Rolko

Ivan Rolko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Starnúce lietadlo, ktoré lietanie zo skúšok na svojej alma mater zamenil za lietanie medzi Anglickom, Nemeckom a Slovenskom a za lietanie s RC vrtuľníkom v parku vo voľnom čase.V nevoľnom čase - informatik na voľnej nohe Zoznam autorových rubrík:  Spartakiádne cvičeniaIskričkovské sľubyZo života Timurovej družinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu