reklama

Zlomená Británia ale multikulti za to fakt nemôže

Vždy keď letím mám pocit, že sa niečo zlé musí stať. Po strastiplnej ceste z Qataru s prekvapujúco hladkým pristátim a rovnako prekvapujúco otrasným vínom na palube AirFrance, mi začalo chýbať dobré víno a otrasné pristátie s British Airways. To bola asi posledná pozitívna vec o Británii čo mi prišla na um na najbližších niekoľko dní. Vždy som bol zástanca, že kvalita národov by sa  mala posudzovať podľa kvality vína a krásy žien. Ani Francúzi ani Briti by neboli na vrchole rebríčka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Let s AirFrance ma utvrdil v tom, že Francúzsko sa rúti do záhuby. Nech mi niekto vysvetlí ako počas jednej cesty z Arábie do Európy až dva vaše lety môžu meškať. A to prekvapujúco v Paríži v ten deň nikto neštrajkoval.

Už ale nebudem kričať hop pokiaľ som nepreskočil, lebo o to viac sa štrajkovalo v Británii. Stojac v príletovej hale a pozerajúc na správy BBC, sa mi chvíľku zdalo, že moj let bez môjho vedomia pristál v Palestíne a zrazu som si uvedomil, že medzi burkami, abajami som sa cítil bezpečnejšie ako v Londýne. Horšie je to s kvalitou vína a krásou žien, ale keď neďaleko od vás davy podpalujú mesto, tak nad ženami a vínom moc nerozmýšlate.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O pár dní neskôr počúvam plamenný prejav Davida. David je skvelý rečník, naučil sa veľa od Tonyho, ktorému to dobre mlelo. Ale musel som s Davidom súhlasiť-

  • to nebolo o škrtoch v sociálnych programoch

  • to nebolo ani o chudobe.

  • a dokonca ani o rase či multi-kulti spoločnosti na ostrovoch.

  • Toto bolo o ľuďoch, ktorí nevedia rozoznať rozdiel medzi správnym a nesprávnym.

  • Toto bolo o ľudoch s pokrúteným morálnym kódexom.

  • Toto bolo o ľuďoch neschopných sebareflexie a sebakontroly.

Súhlasil som s Davidom, ked rozprával o ľuďoch na uliciach a o Zlomenej Británii.

Ostatní pri jeho prejave videli obrázky horiacich ulíc v anglických mestách, mne tie obrázky splývali s obrázkymi jeho kolegov, ktorí si pomýlili v ktorom dome vlastne bývajú a okradli daňovníkov o 8-20.000 libier. Ľudia s plazmou utekajúci z vykradnutého obchodu mi neprišli o nič rozdielni od Gerlda Kufmana, ktory si kúpil za peniaze daňových poplatníkov Bang and Olufsen TV v hodnote 8000 libier... a zoznam by šiel do nekonečna.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jediny rozdiel je, že pri kradnutí prichytení poslanci povedali, že oni to vrátia, že oni nevedeli, že to je zlé a všetko bolo zrazu OK ..

Hútal som prevelice o akom rešpekte k spoločnosti hovoril David, keď rešpekt k spoločnosti nemajú tí ktorí majú byť príkladom? Keď ľudia, ktorí tvoria pravidlá ich nehorázne pošliapavajú a ich jediným záujmom je ako z verejnej služby urobiť zárobkovú činnosť, keď správy o korupčnom správaní a rozkradaní peňazí v štátnej službe sú pravidelnejšie ako predpovede počasia. Aj samotná MET police nech sa snaží akokoľvek na ulici, v novinách čelí viacerým korupčným obvineniam ako vyriešila prípadov násilnej kriminality. Odkiaľ majú mať ľudia rešpekt vočí tým zákonom, ktoré porušujú tí čo ich tvoria a dohliadajú nad nimi?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

David ani netušil akú mal pravdu, keď vravel, že posledný týždeň bol o ľuďoch, ktorí si myslia, že spoločnosť im dlži viacej ako sú dlžní oni jej a akú zodpovednosť oni majú voči spoločnosti. Posledný týždeň bol o zločinoch bez trestu, o právach bez zodpovednosti.

A David ani netušil ako dobre pozná politickú situáciu aj na mojej rodnej hrude.

Aj keď sa poitici roky viacmenej úspešne snažia zraziť spoločnosť na kolená, stále tu je nádej. V ľuďoch čo dobrovoľne išli pomáhať a upratovať ulice, v ľuďoch čo chránili majetok svojich spoluobčanov. Príklady hodné nasledovania tu sú, ale nie tam hore. Spoločnosť sa musí ozdraviť sama, lebo tí hore to neurobia. Ich zaujíma rovnako ako tých na ulici len nová plazma zadarmo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Doteraz neviem kde sa v Davidovi nabralo toľko sebakritiky. Alebo to možno tak nemyslel

Ivan Rolko

Ivan Rolko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Starnúce lietadlo, ktoré lietanie zo skúšok na svojej alma mater zamenil za lietanie medzi Anglickom, Nemeckom a Slovenskom a za lietanie s RC vrtuľníkom v parku vo voľnom čase.V nevoľnom čase - informatik na voľnej nohe Zoznam autorových rubrík:  Spartakiádne cvičeniaIskričkovské sľubyZo života Timurovej družinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu